Reklamation

 

Bäste kund

Vi erbjuder reklamationsrätt i enlighet med våra allmänna villkor.

Om du stöter på ett fel eller defekt med en produkt som du har köpt från NOWAS A/S inom garantitiden* har du möjlighet att skicka in ett reklamationsärende på den här sidan. Alla fält måste fyllas i och minst en bild måste laddas upp för att dokumentera reklamationen.

Om du vill ha teknisk support på en produkt som är utanför garantiperioden eller en produkt som inte har köpts från NOWAS, rekommenderar vi att du fyller i formuläret ”Övriga frågor” istället.

 

Tillvägagångssätt för att skicka in ett reklamationsärende:
1) Fyll i och skicka in formuläret.
2) Du kommer att få ett kvitto för registrering av din reklamation. VIKTIGT! Detta måste sparas.
3) Du kommer därefter att få ytterligare information från NOWAS reklamationsavdelning

*Standardgarantiperioden är 1 år från köpet, men vissa produkter har en begränsad eller utökad garanti, se avsnitt 5 i villkoren.